Genap Setahun Berlalu

Tuesday 31 March 2015

Assalamualaikum.. Hai 

Kejap je masa berlalu,kan.. Harini dah 31mac. Secara rasminya dah setahun saya berhenti kerja dari koperasi. Allah.. Rindunya dengan koperasi.

Ntah bila la akan terjejak kaki ke sana. InsyaAllah.. Nanti kalau saya balik ipoh, saya akan singgah ke sana. Ada rezeki nak jumpa dengan bos bos yang ada.

Masa saya berhenti dulu tengah mabuk alahan. Kalau tak silap saya masa tu zahra baru 16week dalam perut.. Kikikiki.. Tapi rasanya orang tak perasan pun yang saya dah pregnant sbb tak nampak pun. Kuikuikui..

Ni antara sebahagian bos & wife mereka. Terharu sangat dorang raikan saya time ni. mungkin rezeki anak masa tu kan?

kakak ni la penganti saya :)

ehh, nanti la kita upload cite ni. anggap je throwback ye.. hahaha 

8 comments

  1. Rindu suasana kerja eh...kena kerja semula tu sya...

    ReplyDelete
  2. Sue pun adakalanya rindu. Tp lebih puas hati jg anak sendiri ^^

    ReplyDelete
  3. kza pun rindu dgn tempat keje lama... bila balik kg mesti jupe diaorg itupun kalau free hihihi.

    ReplyDelete
  4. keje la balik...kat mana2 hehe

    ReplyDelete
  5. Wahhhh...cik mah pun rindu jugak time keje2...tp enjoy sngt jd housewife...

    ReplyDelete
  6. Assalam sya,
    mengimbau nostalgia yer :)

    ReplyDelete
  7. biasalah la tuuu...tp jadi haousewife lg bestkan...ari2 leh tgk anak...hihihi

    ReplyDelete
  8. kalau rindu degn opis lama kiranya tmpat tu memg sgt best kan.. tp nikmatnya dok umah tak payah rushing pagi2 bangu n pegi kerja :-)

    zinziemeewah

    ReplyDelete