Aku Blogger Baru 2014

Wednesday 5 March 2014

Assalamualaikum & selamat tengahari semua.

dalam menyelit menaip entry, saja nak menyelit dalam bersegmen. tertarik dengan segmen yang disediakan oleh hasrulhassan.com.. nampak segmennya mudah, so apa salahnya kita join sama kan? lagipun sedikit sebanyak ia dapat membantu kita.


pertama sekali, saya bukanlah seorang blogger yang baru bertapak pada tahun 2014. cuma niat saya join segmen ni adalah kerana saya adalah seorang blogger yang baru nak mengenali lebih ramai kenalan yang tersedia ada dalam dunia blogging ni..

saya telah menceburkan diri dalam dunia blogging sejak dari tahun 2011 dan sehingga kini. alhamdulillah, saya masih diberi keizinan untuk menulis, serta berkongsi pelbagai cerita buat kawan-kawan semua..

blog saya juga lebih kepada perkongsian tentang kehidupan saya. dari berstatus bujang sehingga bakal menjadi seorang ibu. kadang kala saya juga ada berkongsi tentang tempat-tempat yang saya lawati serta sedikit panduan buat kawan-kawan dan resepi yang mudah untuk kawan-kawan mencuba. :)

niat berblogging pada mulanya kerana minat saya yang sangat mendalam dalam bidang penulisan. tanpa saya sangka juga, berblog juga kita kumpul kenalan dari serata negeri. dan yang paling menarik pada saya, saya dapat berkongsi maklumat & saya juga dapat sesuatu info dari kenalan yang lain. moga dengan adanya segmen ini, ianya dapat memberi pengalaman lain buat saya.. :)

so, jangan segan-segan kalau nak berkawan dengan saya dengan lebih rapat.. =)


18 comments

  1. ehehe ok mimie..kita pun ada join nie

    ReplyDelete
  2. hye...teruskan minat berblog ye..boleh singgah blog kte plak ye..heheh :)

    ReplyDelete
  3. Salam kunjungan. Wah! Boleh join sama nie... =)

    ReplyDelete
  4. Fiza masih boleh dikatakan sebagi baru lagi kan kak mimi.. ehehe..
    lama dah x jenguk blog kak mimi =)

    ReplyDelete
  5. السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
    Selamat bersegmen semoga berjaya

    ReplyDelete
  6. selamat bersegmen kak mimie :D

    ReplyDelete