Korang Yang Sweet :)

Thursday 6 June 2013

Assalamualaikum buat semua sahabat setia disini..

Alhamdulillah.. dapat selesai kan puasa harini.. :) settle 4hari dah. Seronok puasa ni. Rupanya ramai dah berpuasa & mengganti puasa.

Thank's buat semua yang sudi komen entry-entry saya yang hot tadi.. hahaha.. mungkin berkat puasa kan, so xkuasa nak mara-mara. Tapi kawan-kawan yang komen sumenya sweet-sweet. Siap cakap sabar semua. Aloh aloh aloooh, sweet tau korang ni. Jangan risau tau. Saya tak mara pun. Tak ambik hati pun. :)

Semuanya risau ye. Adeh. Saya xde mara la. Cuma entry tu sekadar peringatan je. Takde nak buka aib sapa-sapa pun. Susulan entry ni pun, saya takde pun menaip sampai kerut-kerut muka. Malah perasaan bengang ke, geram ke, marah ke, saya buang jauh-jauh. :)

So, kepada ana ahmad janganlah pula terasa lebih-lebih tau. Takde la cik mimie ni nak menghukum. Kita sebagai manusia memang la ada buat salah. Cik mimie ni takde pun buat entry susulan tu tuk tuju kat awak. Tuk peringatan bersama je. Malah untuk diri ni juga. ^_^ Takde pun perasaan mara kat awak. Jangan ambik hati tau.. ^_^

So, saya buat entry ni lagi takut ada yang salah paham. Dah-dah, korang sume pun jangan bengang-bengang dah tau. Nanti tak sweet saya tak tahu ye.. hihihihi. Saya cool je tau. :p

first time dapat tengok pengunjung datang seramai ni.. hebat





nota : kelebihan diri sendiri adalah tak reti nak mara orang. kawan-kawan sekolah la yang cakap. ahaaaks! :p

9 comments

  1. haa.. g tu baru la sweet family.. (Y) :) kepada sorg blogger lagi tu yg tinggal di arau.. jgn la marah saya ye hihi.. lg pun awk tu saya ada jgk lihat entry mcm saya, pasal bola tapi saya happy friends always hehe :) seronok ada kawan ni, tapi jgn dah buat bg hot cara ni, x best la famous cara ni,, busuk oo nanti nama ni. ;)

    ReplyDelete
  2. Saya pernah gak kena copy paste. Tapi saya rasa bangga pulak. Maklumlah jarang owg nak copy paste entry saya. Nampaknya entry saya makin berkualiti.. Hihi..

    ReplyDelete
  3. alolo sweetnya entry dia ni :) baguslah kalau mimi takde rasa apa-apa. buang yang keruh ambil yang jernih. ye dak? hehe

    ReplyDelete
  4. cam ya lah baru adik kebanggaan cik akak..hihi.....
    kan sweet bila senyum tu...hihi

    ReplyDelete
  5. hahaha.. betultu.. nti xsweet jd masam cam cuke pulak duk berblogging.. hehe

    ReplyDelete
  6. Pengalaman berharga buat blogger tersebut. Pasni jgn buat lagi. Anda pun femes ape. Sy hari2 singgah tgk tips. Tp tak bg salam la. Hehe..

    ReplyDelete
  7. sabor je lah...kadang2 nak berentry pun jadik down...

    ReplyDelete
  8. sabor je lah...kadang2 nak berentry pun jadik down...

    ReplyDelete