CPUV Ke-3 ?? Alhamdulillah..

Friday 26 April 2013

assalamualaikum dan salam sejahtera..
buat semua pembaca blog setia disini.. :)


salam jumaat.. syukur alhmdulillah diberikan rezeki lagi dalam dunia blogging.. rezeki untuk CPUV ke-3 sepanjang berblogging ni.. mungkin orang lain dah banyak dapat.. tapi saya kan masih baru lagi..

tergerak hati nak buka akaun nuffnang.. saja-saja buka.. sekali terkejut tengok dapat CPUV lagi.. macam tak percaya pun ada.. yang kedua haritu pun baru dikreditkan pada 17 april 2013.. sehari lepas hari lahir saya..

syukur alhmdulillah..


24 april dapat lagi yang baru.. terima kasih pada KL Sogo April 2013 Online sebab sudi berada dalam tapak blog saya.. =)

alhmdulillah.. rezeki untuk hari jumaat yang indah ini..



*dalam tengah taip entry ni, datang sorang lelaki ni.. minta sumbangan.. dia oku.. then isteri baru meninggal.. saya tahu saya bukan orang kaya.. gaji pun belum masuk lagi.. memang kering dalam purse saya.. tapi memikirkan sumbangan yang saya beri tu boleh membantu sedikit sebanyak, moga-moga Allah memberkati..

bak kata orang.. betul ke dia tu minta sumbangan.. bagi saya, yang penting saya ikhlas kerana Allah Taala..amin..**


13 comments

  1. Tahniah. Saya nyer dah jadi ME.

    ReplyDelete
  2. fiza rahman :
    -jadi ME? ME tu apa kak? hehehe

    ReplyDelete
  3. best la kan..hehehe..samelah kite..baru je mls nk blogging..dpt BE bersemangat pula tetibe..huhu..:)

    ReplyDelete
  4. nak dapatkan CPUV tu macam nama?

    ReplyDelete
  5. bestnya... tahniah sis! sis, tahu x ini apa? hehe

    http://nikainaa.blogspot.com/2013/04/nuffnang-apakah-ini.html

    ReplyDelete
  6. yan shamba :
    -hehe.. xmo mlas2 tau..

    iu-hazirah:
    -dia masuk sendiri.. ikut nasib..

    nik aina :
    - mekasih.. erm, apa ye..jap akk tgk..

    ReplyDelete
  7. Tahniah kak..hehe..murah rezeki akak ye..Saya tak dapat2 lagi ni..sobsobs..hehe

    ReplyDelete
  8. nurul aini:
    -insyaAllah..lepas ni ada rezeki aini.. akk pun x sangka sebenarnya..

    ReplyDelete
  9. tahniah akak., hehe lissa satu pun belum sangkut., kikikiki

    ReplyDelete
  10. Wah best nya..tahniah ya kak mimi..happy blogging always..:)

    ReplyDelete
  11. lissa lalissa :
    -insyaAllah..mesti lepas ni ada rezeki lissa.. =)

    alyn roslan :
    -mekasih alyn.. =)

    ReplyDelete
  12. wahhh!!!makin bertambah rezeki brkat kite tolong orang...heheheh....

    ReplyDelete