"Segmen : Kenali Saya Purple Sweetyzhanieyz83"

Wednesday 6 March 2013

assalamualaikum/salam sejahtera.. 

suka pula rasanya nak join segmen dari kawan-kawan lain.. awak support saya, saya support awak..haa, kan adil camtu.. ;)

nak join segmen dari kak naO mei.. akak ni rajin terjah & komen kat sini.. haritu pun akak naO mei join segmen saya.. so, kali ni saya pula nak membalasnya.. :)


amboi, kak naO mei pandai main gitar ye.. ^_*
nak join sama click banner tu ye.. nanti terus ke umah kak naO mei.. :)

saya dah sememangnya follow blog kak naO mei.. :)
blog ismah pun saya dah follow sebelum ni.. :)
done click & click..

Tarikh tamat : 30 mac 2013
Masa : 11.59 malam


Jom pakat join ramai-ramai.. ^_^








3 comments

  1. gudluck cik mimi..klo ada msa lg mai join contest simple dri hery n visionnaire...

    ReplyDelete
  2. Cik akak datang mencari sweetyzhanieyz83 yang hilang...rupanya merayau kat sini..hihi...cik akak dah masukkan link adik dalam list peserta...

    makseh join cik akak dear :)

    ReplyDelete