Jurujual Lagi..

Thursday 17 May 2012

assalamualaikum..


morning..Ya Ampun..pengsan dibuatnya hari ni..ada aje jurujual ni datang tempat kerja nak promote barang..streess i tau..nak buat kerja pun x aman..
ingatkan audit yang datang sebab dah janji nak datang pukul 11..tup tup jurujual yang tercongok depan pintu..


hari ni bukan jual relaxation sandal..tapi jual Al-Quran pula..serius..saya memang suka beli Al-Quran..tapi..kalau 10 orang jual, xkan jugak 10 orang jual saya kena beli kan..harga pun boleh tahan..masalahnya, saya dah banyak sangat Al-Quran kat umah..dulu masa mula mula kerja dah beli yang harga RM 200..then last week my mum dah beli yang digital punya Rm350.00..belum lagi campur dengan Quran biasa..


dorang ni kan, kalau kita xlayan kang kata macam macam..bila dilayan bukan kemain pujuk nya..tapiii..saya xmakan dek pujuk awak ye..minta ampun..siap bagitahu yang Quran tu Ustaz Don ada guna..masalahnya apa kaitan nya dengan i?? kalau i xguna Quran tu, i x pndai baca lancar macam ustaz tu ke???


erm..streeessss okeh dalam minggu ni..karenah jurujual tu boleh tolak tepi sebab saya dah berjaya untuk tidak terpengaruh..ahaakks.. #tangandibahumatakeatas# haha
belum lagi dengan karenah audit..stresssss okeh bila dengar 'audit'..semua orang pun akan macam tu..


erm...cepatlah sume ni berakhir...bila la agaknya boleh lari dari ngadap sume ni??? #dah tentunya time tu awak xperlu bekerja!!#..









Post a Comment