22 Mei 2012

Tuesday 22 May 2012 Taman Anda, 31400 Ipoh, Perak, Malaysia

assalamualaikum...


selamat pagi..kejap je kan masa tu berjalan..harini dah 22 Mei..bersamaan 1 Rejab..
syukur alhamdulilah juga, dapat juga saya ganti puasa..maklum la, orang ppuan kan istimewa..so, time puasa bulan ramadhan mana nak dapat buat penuh..
okeh2, bukan nak cite bab puasa..


nak cite bab gaji?..oooOohh gaji pun dah dekat..alhamdulillah..mudah-mudahan cepat la dapat...hehehe..
rasanya bukan juga nak cite bab gaji..


tapi nak ingatkan diri ini dah 4bulan menjadi tunangan orang..bukan wife orang ye...syukur alhamdulillah..walaupun life kami masih sama, mudah-mudahan 1 hari nanti  akan ada perubahan itu..dan incik tunang juga kata bulan depan haribulan yang sama ni juga dia habis latihan..sebulan lagi..


cepatlah masa tu berlalu..moga-moga dapat la jumpa nanti..tapi, sanggupkah saya nanti ditinggalkan olehnya untuk dia bertugas diLubnan?????


insyaAllah..saya akan cuba kuatkan hati saya, jangan la bagi airmata jatuh..nanti saya akan lemah..tapi..mampukah saya untuk bertahan dari sume itu??? InsyaAllah, Allah akan tolong kita kan..









Post a Comment