kerete impian

Tuesday 15 November 2011

assalamualaikum..
slamat petang sume..
dah lunch?


hari ni berkesempatan nak update blog sikit..
ni kisah perbualan semalan saya & incik abng..


saya   : abang..betul ke orang kata kete saga FL tu x elok?..erm..ada kawan sya ckap, tentera ramai pkai..pastu tukar balik..sebab masalah utama dia, window dia tu?






incik abng  :ha'ah..betul


saya  : erm, camtu kan kalau kita kawin nti, (gatai sekejap + pasan) kita pakai honda je la..hehehehe..
(actually xterlintas pun honda apa..just ckap je)..


incik abng  : boleh..kita pkai honda stream eh..


saya  : ha, honda stream?..yang besar tu?? betul ke ni abng???...ha, betul ke ni?.. (bnyk kali tanya sebab nak kan kepastian)
(sambil terbayang-bayang  honda stream tuh..) hihi


incik abng  : xdela..gurau je...


saya  : ala...xnak la gurau-gurau camni..xsuka..nak betul2..dah la sya suka kete besar-besar ala2 MPV..kita beli tu eh nanti abng?..hehehe.. (sengeh ala2 kerang busuk)
sya kan suka MPV macam exora tu..kalau xde exora, honda no pun jadi la.. :P


incik abng  : yela syng..ada duit boleh la...


saya  : (senyum xperlu kata apa-apa) hahahaha..
           yela abng..harap-harap leh dapat.. :)

Post a Comment